V prvem delu Vaje za jeklene trebušne mišice si lahko ogledate vaje ta trup v ležečem položaju. V tem članku se bomo posvetili vajam v stoječem položaju, ki so nekoliko bolj napredne. Zahtevajo tudi dobro ravnotežje.

Vaje izvajajte po 10-20 ponovitev, 3-5 serij ali po 20-40 sekund, 3-5 serij.

1) AROUND THE WORLD

Postavite se tak, da so stopala v širini bokov. Trup nagnite rahlo naprej, eno nogo dvignite in pokrčite. Vajo izvedete tako, da z utežjo krožite okoli bokov. Ponovite z drugo stranjo.

2) SINGLE OVERHEAD PRESS WITH LEG LIFT

Postavite se tako, da so stopala v širini bokov. V desni roki držite utež nad ramo. Vajo izvedete tako, da istočasno dvignete utež nad glavo in pokrčite ter dvignete levo nogo ter se počasi vrnite v začetni položaj, vendar stopala ne odložite na tla.

3) STANDING PRESS

Postavite se tako, da so stopala v širini ramen. V liniji prsnega koša držite utež. Vajo izvedete tako, da utež potisnete naprej, položaj zadržite za 3 sekunde in se vrnite v začetni položaj.

4) AB ROTATIONS

Postavite se tako, da so stopala v širini ramen. Utež »objemite« in ga držite v višini prsnega koša. Vajo izvedete tako, da zarotirate trup v levo stran, zadržite položaj, se vrnete v začetni položaj ter naredite rotacijo v desno stran

5) SIDE SWINGS

Postavite se tako, da so stopala v širini ramen. Utež držite z iztegnjenimi rokami pred seboj. Trup imejte zravnan in nagnjen rahlo naprej. Vajo izvedete tako, da sunkovito dvignete utež v stran in ga zaustavite tik nad stopali. Ponovite v drugo stran.

6) SIDE BEND

Postavite se tako, da imate stopala v širini ramen in trup nagnjen rahlo (minimalno) naprej. V levi roku držite utež in vajo izvedete tako da se nagnete v levo stran. V desnih stranskih trebušnih mišicah morate začutiti razteg. Počasi se vrnite v začetni položaj. Enako ponovite s drugo stranjo.

 

Za članek VAJE ZA JEKLENE TREBUŠNE MIŠICE 1. DEL kliknite TUKAJ.

Za članek VAJE ZA JEKLENE TREBUŠNE MIŠICE 3. DEL kliknite TUKAJ.

One thought on “VAJE ZA JEKLENE TREBUŠNE MIŠICE 2. DEL

  1. Pingback: VAJE ZA JEKLENE TREBUŠNE MIŠICE 3. DEL – Trening.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košaricaje prazenNazaj v trgovino