Ravnotežje je v športu ključnega pomena in loči profesionalne igralce od povprečnih. Športnik, ki zna svoje telo balansirati,  je v prednosti pred nekom, ki tega ne zmore. Manj je izpostavljen poškodbam, hitreje reagira v določeni situaciji, lažje nadzira svoje telo..

Ker je v praksi potrebno efektivno reagirati v igralni situaciji, moramo te prav tako trenirati v trenažnem procesu.

Odličen pripomoček za to je bossu ball.

Za uspešno izvedbo je potrebno imeti dobro razvite mišice stopal, gležnjev, nog in trebušnih mišic.

Za izvedbo treninga potrebujemo le bossu in 5/10/15kg utež.

 

1) Obrnemo bossu na trdo podlago, stopimo na eno nogo, medtem ko eksplozivno dvignemo drugo koleno do 90 stopinj in položaj zadržimo. Med hitrim dvigom kolena nad seboj držimo utež.

 

2) Podobna vaja kot prva, le da utež spuščamo počasi predse. Aktivirati je potrebno zgornji del hrbtih mišic za stabilizacijo. Izvedba naj poteka z počasnim spustim in dvigom.

 

3) Stojimo na eni nogi in izvedemo enonožni romunski mrtvi dvig. Začutiti moramo razteg v zadnji loži. Hrbtenica naj bo pri tem poravnana. Nato se vrnemo v začetni položaj, vendar pri tem dvignemo koleno in gibanje ustavimo ter stabiliziramo.

 

4) Prav tako je ta vaja podobna prejšnji, s tem da med izvedbo lastovke/rld v iztegnjenih rokah držimo utež. To še dodatno aktivira stabilizatorje hrbta, saj je izvedba malenkost zahtevnejša.

 

5) Obrnemo bossu na mehko podlago, stojimo na eni nogi in krožimo z utežjo okoli glave. Tempo naj bo takšen, da zaokrožimo okoli glave  v 2/3 sekundah.

 

6) Na bossu stojimo z obema nogama, utež iztegnemo nadse z iztegnjenimi rokami in izvedeno globok počep (tisti, ki tega niso zmožni, je zadostna paralela). V počep se spuščamo 2 sekundi.

 

7) Stojimo na eni nogi, dvignemo nasprotno koleno in utež držimo na prsih. Koleno pokrčimo, zadnjico potisnemo nazaj in telo zarotiramo v levo stran ter položaj zadržimo.

 

8) Rahlo pokrčimo levo koleno, z nasprotnim pa izvedemo dotik spredaj, zadaj in na obeh straneh.

 

9) Stojimo na mehki podlagi na levi nogi, dvignemo desno koleno do 90 stopinj, v roki držimo utež in ta položaj držimo 45 sekund do 1 min.

Vsako vajo izvajamo od 30 sekund do 1 minute po 3 serije.


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košaricaje prazenNazaj v trgovino