Oglejte si vaje, ki vam bodo pomagale pri lajšanju bolečin zaradi stisnjenega živca v vratu.

Bolečine v vratu so pogost problem pri aktivnih posameznikih in ljudeh, ki večino časa preživijo v sedečem položaju za računalnikom. Vzrok za bolečino v vratu je lahko stisnjen živec. Do stisnjenega živca pride zaradi stiskanja živca z diskom ali sklepom v vratni hrbtenici. To lahko vodi do bolečine na strani vrata, ki se lahko nanaša na nevrološke simptome na roki (glejte sliko).

 

Preden začnete izvajati vaje za stisnjen živec je dobro, da se pozanimate, če imate stisnjen živec (npr. magnetna resonanca).

 

Simptomi, ki se lahko pojavijo so:

  • izrazita, pekoča bolečina v vratu,
  • slabost,
  • mravljinčenje,
  • bolečina med lopaticami,
  • spremenjeni refleksi,
  • otrplost.

 

Sedaj pa si oglejte vaje, ki vam lahko pomagajo odpraviti bolečine.

V primeru, da je med izvajanjem vaj bolečina izrazitejša, prenehajte z izvajanjem.

 

Za začetek izvedite nekaj nežnih gibov, ki lahko pomagajo odpraviti hernijo diska, ki pritiska na živec.

1) ROTACIJA

Gib izvajajte počasi in nadzorovano. Glavo izmenično premikajte v levo in desno stran. Pri izvajanju vaje pazite, da brade ne potiskate naprej.

Ponovite: 20 x

 

2) FLEKSIJA IN EKSTENZIJA

Gib izvajajte počasi in nadzorovano. Glavo izmenično premikajte gor in dol. Pri izvajanju vaje pazite, da brade ne potiskate naprej.

Ponovite: 20 x

 

3) LATERALNA FLEKSIJA

Rahlo poglejte navzgor in previdno nagnite vrat z ene na drugo stran.

Ponovite: 20 x

 

4) UMIK BRADE

Vajo lahko izvajate stoje, sede ali leže. Rahlo poglejte navzdol in nežno potegnite brado vase. Pri izvajanju vaje bodite sproščeni.

Ponovite: 20 x

 

5) SPREDNJI DEL VRATU

Glavo nagnite v stran in poiščite sternokleidomastoidno mišico vratu (izrazit mišični pas na strani vratu). Mišico primite z blazinicami prstov in nežno masirajte mišico navzgor in navzdol.

Ponovite: 5 masažnih gibov gor in dol

 

6) STRANSKI DEL VRATU

Pogled usmerite rahlo navzgor. Ploski del dlani položite na spodnji del vratu. Z nežnim pritiskom drsite proti predelu za ušesom.

Ponovite: 5 pritiskov gor in dol.

 

Naslednje vaje bodo pomagale omehčati stisnjen živec v vratu.

7) SREDNJI ŽIVEC (C5-T1)

Glavo držite na sredini in povlecite rame navzdol. Roke imejte naravnost ob telesu. Eno roko zasukajte tako, da je dlan obrnjena navzven. Roko začnite počasi potiskati nazaj in prenehajte, ko začutite razteg. Vajo izvedete tako, da istočasno upognete zapestje navzgor proti stropu in ob tem glavo nagnete v nasprotno stran.

Ponovite: 20 x

 

8) ULNARNI ŽIVEC (C8-T1)

Glavo držite na sredini in z eno roko upognite komolec tako, da je dlan med brado in ušesom. Dlan naj bo obrnjena navzgor. Počasi premikajte komolec nazaj in prenehajte, ko začutite razteg na notranji strani roke. Vajo izvedete tako, da istočasno upognete zapestje naprej, glavo pa nagnete v nasprotno stran.

Ponovite: 20 x

 

9) RADIALNI ŽIVEC (C5-T1)

Glavo držite na sredini in povlecite rame navzdol. Zravnajte roko ob boku in jo zasukajte tako, da sta komolec in dlan zasukana navzven. Z dlanjo stisnite pest in jo upognite v stran. Počasi premikajte roko nazaj in prenehajte, ko začutite razteg. Vajo izvedete tako, da istočasno zravnate zapestje in nagnete glavo v nasprotno stran.

Ponovite: 20 x

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košaricaje prazenNazaj v trgovino